selamat datang ke penerbangan kehidupan sayaa .tiket free jaa pun.nak duduk mana-2 pun boleh. tapi yang rasa diri tuh mcm muka Shaheizy Sam .. duduk sebelah saya pun boleehhh .. hahaha

Friday 9 December 2011

T.U.I.T.I.O.N tyme ..

assalamualaikum .. kalau jawab sayang - menyayangi.ngee XD kalau tak jawab berdosa . semua org tau kan naaaanaaa.. sapa tak jawab td ?.. haha .well, today i'm gonna write post about my CRAZY friendzy .. but i love them for sure.. jealous ? haha.. saya sayang semua sama rata .. jgn risau .. tiba-2 saya Ter-niat mahu post pasal tusyen * actually c FIEZAH yang suroh * XP haha .. saya rindu dengan kamu semuaaaa . especially , Fiezah , Dayang , Eunice, Ayu , Brina ,Amalina ,Wani * purple girl * haha , and yuyun .. same goes to boys .. i miss them too.. Aszlan , Asyraf and Alif Syafiq .. well , ada yang saya terlupa kah ? sorri lah ea .. auw . ea ,. tidak lupa jugak cikgu Aisyah .. Muaah teacher sikit =* hhihihi ..actually . tempat tusyen kami .. kebanyakkannya ARTIS .. seriously .. for example :  Aszlan - Ne-yo * sebab muka nya ala-2 ne-yo* HAHA .. Eunice - far east movement .. haha .. kalau dia sudah menyanyi Roketeers .. perrghhh .. sedaap gila suara nya XD hahah ... Amalina - Lady Gaga for sure XD  and me .. aszlan olok saya mcm MJ .. sioot kan dia ? hahah .. kdiaam ..

about girls.. * fiezah .. eunice.. dayang .. brina..ayu..wani..yuyun.. amalina ( amalina nih actually tak seberapa penting ) * well ..   semenjak di tusyen baru saya tahu gayak dorang sebenarnya .. lucu-2 bah drg nih kesiaan .. saya paling tidak tahan duduk sebelah c fiezah and brina .. kalau dorang sudah berjumpa cerita pasal korea jak lah tuh .. -,-' dialog dorang biasa nya :
fiezah : ada sudah aku tengok c blablablablabla...
brina : eakan ? comel kan ? blablablablablabla ...
fiezah : blablablablabla ...
saya : sudah-2 lah bah kamu -.-' * sambil buat-2 muka kencang*

fiezahh and brina .. diamm sekejap ..
* beberapa minit kemudiann.......
brina : ada kau tengok kah ? blablablablabla ...
fiezah : ada .. blablablablabla ..
teacher : sudah-2 lah kamu .. ndak lama lagi kamu pmr tuh ..
fiezzah and brina .. keep talking .. tapi dorang ckp pelan-2 .. XD begitu lah gayak dorang ..

p/s : kadang-2 saya concang cerita dorang tuh .. hahah XD

tapi saya suka dengan dorang .. * i'm lesbian .. hahaha .. nda lah ..  * 
kalau time sudah rehat paling best .. kesukaan suma kami tuh ..
kami suka berjalan-2 p makan-2 .. beli-2 keropok , beli burger lah .. ada lah beberapa kali kami p SR .. wihhuu .. * kaya kami kunun *  lagi-2 beli pisang chesse .. wihuuuu XD yum yum

about eunice .. dia nih suka menyanyi tiba-2 .. nda taw apa motif nya -,-haha .. dia suka juak buat lucu .. tapi kadang nda lucu .. *haha* sama juak dengan c ayu .. suka buat lawak tapii .. erghhh -,-' hahah.. tapi best berkawan ngn dorang nih XD
about wani >,< haha .. kami selalu juak umpat c wani nih * sorri wani , kami tia sengaja * dia nih kan .. mcm c Yuna lah katakan .. dia suka pakai tudung selendang XD comel bah dia .. gabungan kaler baju dengan tudung nya pun comel .. exp : purple + coklat ..merah + merah + biru  * comel kan ? * sudah saya kasi taw td .. nda mau percaya -,-' dia nih suka pakai key chain di kepala nya >,< i meann kerongsang *yang melebih-2 * kalau tak percaya tanya saya , kan Aleen ? -,-' suka pakai high heels .. suda lah tinggi ..tambah tinggi dia .. about dayang .. dia nihh comel gilaaa .. tapi okay bah dia .. >,<









nihh saya ada gmbar dorang .. tapi sikit saja .. nvermind lah kan ?  whatever ..  still love them for sure and i miss them badly T.T

No comments:

Post a Comment