selamat datang ke penerbangan kehidupan sayaa .tiket free jaa pun.nak duduk mana-2 pun boleh. tapi yang rasa diri tuh mcm muka Shaheizy Sam .. duduk sebelah saya pun boleehhh .. hahaha

Monday 19 December 2011

catch me ;) i'm in love ♥

well hello there .. hari ni saya mau cerita pasal orang yang saya suka XD haha .. well ..sekarang nih global Korea .. macam semua bebudak pompuan suka and minat sama bebudak korea nih kan ? kamuu pun kan ? saya tahu bah =P ... bahkan bebudak lelaki pun suka juak sama bebudak pompuan korea nih -,-' haha XD  ada yang lekat poster , gambar and article pasal korea lah dalam bilik dorang .. ada yang letak gambar korea di dalam dompet dorang lah * saya lah tuh * iskk-3 .. bagus lagi letak gmbar mama and papa kamuuu .. * muka serious * .. huuu .. well .. saya pun peminat korea nih ... HAHA .. kenapa ? ada KOREAN HATERS kah singgah membaca nih ? kalau ada .. biar lah .. kalau mau blah kau blah .. kalau mau stay baca nih .. baca lah sampai habis .. kay ? hahah.. btw , kamuu ada kah nampak wayang ' CATCH ME , I'M IN LOVE '' ? ada kah ? kalau ada .. tia payah lah saya cerita kan ? alaa. ada bah di BoxOffice tuh .. channel 952 .. * di bagitau lagi channel nya '' hahah.. apa sudah saya mahu cerita nih -,-'' oh ea ! saya mau bagitahu saya terjatuh cinta saa HERO ny tuh .. hahaha * buat muka gedik * hahaha .. well .. saya masih lagi Korean Lover tapiii .. saya berscandal dengan pelakon Philippines .. hahaha XD lawak kah ea ? ahaha .. jatuh cinta saya tengok muka nya .. dalam cerita tuh nma nya c Erick .. actually . nih movie lama bah nih .. tapi .. baru saya ada masa mahu update blogg pasal nie.. * aleen ! trust me ! tiada siapa pun yang kesah pasal apa yang kau cakap nih * hahaha..  well ... mau tahu kah nama ny ?..  Gerald Anderson .. saya baru nampak lelaki yang betul-2 lelaki .. noo.. i mean kalau korea tuh kan bebudak jambuu ... naahhh .. ini lah bebudak lelaki hot yang pernah saya nampak .. actually .. banyak nih peminat nyaaa ... and .. yeahhh .. saya salah seorang daripada nya XD hahah ..  well .. .this is the picture .. please take a lookk .. to all my Korean Sweetheart .. jangan risau .. masih jugak saya minat samaa kamuu .. jangan risau ;) muaahh sikitt :* ada jugak gmbar kamu.. tapii .. sikit jaaaa .. hahah .. let's take a look ..




nih lah dia .. comel kan ? ndeii .. ikut-2 lah tuh .. mesti kamu pun mau suka dia kan ='P nda maluuu ..HAHAH my first Boyfieee * HHAHA *



naahhh .. ini my Next Boyfiieeee .. coming soon jadi my boyfiee sayaaa XD ahahha * muka nda malu *

No comments:

Post a Comment