selamat datang ke penerbangan kehidupan sayaa .tiket free jaa pun.nak duduk mana-2 pun boleh. tapi yang rasa diri tuh mcm muka Shaheizy Sam .. duduk sebelah saya pun boleehhh .. hahaha

Wednesday 11 January 2012

Katy Perry

assalamualaikum semuaaa ... well.. how are you there guys ? miss me ? yeaahh.. i knew it ♥ hihihi * ketawa sopan * phewwww .. yang kamu tengok di atas tuh ' Katy Perry ' .. actually tiada kena mengena dengan apa saya mau cerita nih sebenarnya .. maybe muka saya sama dengan Katy Perry kottt .. hahaha .. kdiamm.. kenapa ?ada yang tdk puas hati kah ? haha ..biar lah bah saya perasan sekejap .. bukan selalu .. hahaha..kdiaamm -..-''


actually .. saya mau cerita pasal bebudak pompuan yang tidak suka bebudak lelaki yang merokok .. idea nih terkeluar dari otak saya time .. ada kawan lelaki saya call saya .. sebab dia takut cewek nya ternampak gmbar time dia merokok  yang saya upload di fb .. no worries .. i'll keep it save dear ;) percaya sama saya XD private album bah tuh .. tuh lah kamu tia nmpak juak kan ? hhe XD

sebenarnya bebudak lelaki nih complicated .. seriously >,<! dorang sayang dengan cewek dorang .. tapi .. saya tak rasa dorang sayangkan diri dorang .. so.. macam mana dorang mahu sayangkan cewek dorang ..kalau dorang tak sayangkan diri dorang ! faham kah kamu ? complicated kan ? hhhuuuu -_________- saya pun tia paham bebudak lelaki nih .. hhhaaaaa ... kdiaamm .. maksud nya .. dorang sendiri tidak sayang dengan nyawa dorang .. tidak jaga kesihatan dorang .. soo.. mcmna nnt dorang mahu jaga cewek drg .. kalau drg sudah mau mati ? x panjang sudah umur dorang tuh ... hhheee XD saya tahu .. ada juak budak pompuan nih merokok.. mmg lah nmpak pelik kan ?  tapi kamu pun mst marah law bebudak pompuan merokok .. i mean cewek kamu sendiri ... kan-3 ?nhaaa .. jadi kamu pun bebudak lelaki ..jgn lah merokok ... sebenarnya .. ramai bah bebudak pompuan tia suka bebudak lelaki merokok .. bukan saya jaa yang nda suka >,,< !

soo .. conclusion nyaa ..kalau couple anda merokok.biarkan jaa dia.sebab mcmna dia nak sayangkn awak kalau dia pun tak sayangkan diri nya ? dia mati pun sendiri-2 jaa kan ? haha #JustSaying #ehTerasake ? erk ? namapak pulaa saya kesah kan ? kay .. that's all for today .. kchiaooo ...

No comments:

Post a Comment