selamat datang ke penerbangan kehidupan sayaa .tiket free jaa pun.nak duduk mana-2 pun boleh. tapi yang rasa diri tuh mcm muka Shaheizy Sam .. duduk sebelah saya pun boleehhh .. hahaha

Saturday 3 December 2011

kenapa mesti S.A.M.A ?

assalamualaikum semua ..* agak bersopan saya kan ? memang saya sopan pun orangnya * tak percaya ? tanya saya . kan Aleen? HAHA...Kdiaam ..  as you can see .. my title is " Kenapa mesti S.A.M.A ? '' kan ? nampak kah juga nih ? hihihi * ketawa sopan *  kamu mesti mahu tahu kan ? apa saya mahu cerita nih ? it's all about my friends and my sister .. HAHA * apa yang lucu samapai saya ketawak nih ? * Kdiaamm .. yang mana kamu mahu ? cerita pasal adik saya kah ? atau cerita pasal kawan saya dulu ? okok ! jangan bergaduh! tetap juga saya cerita bah .. okok .. saya cerita pasal adik saya lah dulu okay ? sebab dia comel * puji adik sendiri, ada sesiapa membantah kah di sini ? get lose! HAHA * ketawa kejam *  okay .. back to topic .. 

KENAPA MESTI SAMA ?
baju saya mesti sama dengan adik perempuan saya  .. saya tidak tahu kenapa ? mengapa ? bagaimana ? dan KENAPA ?  mesti sama .. hal ini menampakkan saya dan adik saya nampak kembar .. sedang kan time tuh saya berumur 11 tahun manakala adik saya pula berumur 7 tahun ! bayangkan lah  .. memanglah time tuh saya masih kecil lagi .. tapi .. time tuh saya berfikiran saya saya sudah besar ! * mama tidak cuba untuk memahami saya time tuh * ='( saya cuba lah memberitahu mama saya .. tapi mama saya buat derrr saja -,-'' mama saya selalu cakap ' badan kau tuh lebih kurang saja dengan adik kau tuh  '' but .. mom ! erghhh -.-' okay .. time tuh saya boleh lagi masih bertahan .. next yearr ,,  i'm already year 6 okay ! saya pikir saya terlepas lah sudah dengan tuh suma .. tapi .. ? -.-Zzz .. HELLO ? i'm already besar okay ! i'm senior dekat sekolah rendah time tuh .. mcm ' KAKAK ' lah kunun -,-' hahaha .. tapi .. baju saya still sama dengan adik saya .. -,-' nothing change .. lagi-2 time raya ! baju katun-2 lah ! erghhh ! tapi kadang-2 kami harus membeli baju saiz BABY utk membolehkan kami nampak sepasang .. HAHAHA .. kamu rasa lucu kah ? tidak bah kan ? ada kah pakai baju BABY time darjah 6 ? suka melebih- lebih bah c Aleen nih .. jgn terlampau kau layan dia nih .. HAHAH XD kdiammm .. actually .. cerita nih .. ada tokok tambah atau reka-2 saja ... hahahah XD tertipu ? HAHAH XD baru kamu tahuuu !

next storyy .. about my friends ..

ni yang true story... tadi tuh .. betul lah juak cerita nya.. tapi banyak tokok tambah XD .. okay.. back to topic ....kalau di sekolah .. kawan-2 selalu tengok-2 barang-2 sekolah saya .. jadi .. saya bagi saja lah .. dorang tengok ..  lepas tuh .. scene yang saya tidak suka time dorang tanya '' di mana kau beli nih ? comel bah ! XD '' sambil buat muka comel -,-' okay .. time dorang tanya tuh .. saya mesti bagi alasan lain seperti : '' saya pun tidak tahu di mana mama saya beli XD'' '' saya beli di ......... bah tuh '' '' Saya lupa sudah di mana saya beli tuh barang '' berbagai- bagai alasan yang akan saya tujukan kepada kawan saya tuh .. HAAHA jahat kan saya ? tapi .. saya rasa bukan saya seorang saja yang buat alasan begitu .. ramai bah .. tapi .. tidak tahu lah kalau kamu sumua pun buat kan ?.. HAHAH .. kdiaamm ..

tapi kalau di ingat balik comel bah tuh pakai sepasang dengan adik saya .. comel juga adik saya tuh .. tapi comel lagi saya lah .. HAHAH *perasan* kdiaamm .. XD kawan-2 saya pulak >,< doesn't matter bah klau barang sama dengan dorang XD sebab saya sendiri pun selalu tanya begitu dengan kawan saya HAHA XD annoying gila kan ? ahah .. kdiaamm .. fyi , i love them all for sure  


ACTUALLY ... story nih banyak saya tokok tambah XD hahah XD hope you like it
p/s :  Calling me fake won't make you real. Calling me ugly won't make you beautiful. Calling me mean wont make you nice.♥ * renung-2 kan lah XD *

No comments:

Post a Comment