selamat datang ke penerbangan kehidupan sayaa .tiket free jaa pun.nak duduk mana-2 pun boleh. tapi yang rasa diri tuh mcm muka Shaheizy Sam .. duduk sebelah saya pun boleehhh .. hahaha

Friday 2 December 2011

my first ...

well, hello you all.. * trep speaking lg * yang rasa diri tuh cun duduk dekat kiri .. yang rasa diri tuh cantek duduk dekat kanan .. yang rasa diri tuh comel ? meh duduk rapat-2 .. ehekhem *cough* erm..how are you ? well .. as you can see.. i'm just fine as always XD * you can see me ? * hahaha.. kdiaam .. saya mahu cerita bah ni ... mau dengar kah ? kalau x mau .. buat-2 mau saja lah * merepek *  first , saya mau cerita pasal blog ni .. rupanya begini lah rasa nya klau ada blog .. baru saya tau * rasa apa sebenarnya nih? saya sendiri pun x tau * haha .. merepek ..HAHA .. back to the topic .. as you can see.. yang tuliss dekat atas tuh .. ' MY FIRST '..saya actually x tau mau cakap pasal apa .. -,-Zzz * bosan bah blog saya nih mau juak kamu baca XD saya saja-2 jak mau update new post .. hahah XD * well , thanks sebab sudi membaca blog saya .. i gtg .. bubyee you allzzzz ..
♥ muaah sikit ;*

No comments:

Post a Comment